Post Rojak...

Assalamualaikum

Post rojak bukannya nak cerita tentang rojak makanan tu...tapi cerita bercampur gaul, semua pun ada...hehe


Ni gambar raya pertama tu, snap sebelum kitaorang melawat rumah nenek. Baju biru tu kakak aku, anak yang sulung, satu2nya kakak aku..hehe
Yang tengah2 tu mak aku yek...dah macam 3 beradik pulak kami....adik aku yang nurse tu, takda masa ni sebab melawat keluarga mentuanya, adik lelaki aku dan pompuan tu sedang melantak di dapur agaknya....hehe
Budak dua orang yang macam pengapit tu, tak payah nak kenalkan, anak2 aku yang lasak.
Apasal aku nampak gemuk dalam gambar, padahal aku yang paling slim di rumah tu....huhu sila muntah




Ni aktiviti dorang Shumi, Shamzi dan dua orang kazennya tadi pagi.....
berabis ni berenang kuak lentang segala.....Ni swimming pool kat apartment yang kita orang tinggal. Sebenarnya jarang guna kemudahan di kediaman kami tu so masa cuti ni lah ambik kesempatan.....





Check blogspot hari ni, rupa-rupanya dah 500 kali aku membebel kat blog ni yek...harap jangan jemu dengan bebelan aku ;p...


Ok tu jak TaTa !

9 Comments

Komen seikhlas hati ... Thanks!

  1. salam mia..
    betullah..gambar bertiga tuh cam3 bradik..heheh
    aku tak bosanngan bebelanko..malah look forward everyday..:)

    ReplyDelete
  2. Seronoknya ada kolam mandi dekat kediaman. Bila2 boleh terjun. :)

    ReplyDelete
  3. bagi yang suka main air memang hari2 terjun swimming pool tu... *_^ mia... cantik combination colour baju adik beradik tu... cop! x boring pun baca entry mia...

    ReplyDelete
  4. tak bosan pun baca coretan ni...mmg suka...pic yang bertiga tu mmg nampak macam adik beradik hihi

    ReplyDelete
  5. Tak pernah jemu dengan bebelan anda...kikikii.

    ReplyDelete
  6. ingatkan rojak buah Mia...hehe..
    bebelan lah yg best di baca...
    syalam syawal ya...:)

    ReplyDelete
  7. uinaaa.. banyak sudah hasil karya ko ni mia.. sa punya belum lagi cecah 400. hehehe.. anyway salam syawal kawanku.. :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen seikhlas hati ... Thanks!

Post a Comment

Previous Post Next Post