Blog yang satu lagi

Assalamualaikum.....
*
*
*
Mo bagitahu lagi ni aka promosi, bulan september yang lalu saya ada create satu lagi blog khas untuk postkan gambar2 yang saya dan hubby snap guna handphone dan kamera DSLR... napa mo buat lagi satu blog sedangkan blog yang satu ni pun tidak terjaga ??? memandangkan tahun ni saya suda berazam (cehh berazam konon) akan lebih rajin post entry jadi saya buatkan lagi satu blog khas untuk si hubby saya....dia kan minat dalam bidang foto-foto ni sampai sanggup belanja duit ribu2 beli kamera dslr tu....asal jalan jak mesti mengusung 'benda' tu....snap gambar ntah apa2 ntah.....katanya seni fotografilah konon.....lepas snap, 'touch up' gambar tu guna Picasa lah, guna Lightroom lah, guna CS6 lah.....agar nampak menyerlah lagi gambar tu katanya......dan hasilnya, saya kongsikan di Worldsofcolours
*
*
*
*
*
Note : Sila jangan meluat dengan promosi ini (^___^) 

2 Comments

Komen seikhlas hati ... Thanks!

  1. wah..bestnye!
    saya pun suka dgn bidang fotografi.
    tapi belum berpeluang nak beli DSLR camera je. huhuhu

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen seikhlas hati ... Thanks!

Post a Comment

Previous Post Next Post