Photo Contest

Assalamualaikum....
.
Saja jek mo kongsi....hari tu adalah kunun join photo contest yang dianjurkan oleh company tempat saya kerja sekarang ni....saja2 jek join so hantarlah beberapa gambar yang saya rasa cantik tapi tidaklah konpiden mo menang kunun (walaupun dalam hati sebenarnya berharap menang, sapa yang tidak mo menang kan) . Contest ni terbuka untuk semua pekerja dari Asia Pacific lah kunun, kira international lah kiranya....mula2 saya hantar gambar tu, sikit jek orang join, jadi macam ada harapan menanglah kunun ni tapi bila last2 minit tarikh tutup pertandingan tu, punyalah ramai orang submit gambar....cantik2 lagi tu....emmm nda ada harapanlah kunun ni....kira bernasib baik jek kalau pegi pusingan akhir tu....Tarikh tutup 31 Julai yang lepas dan keputusan akan diketahui 15 August....jadi balik keja jak kemarin, perkara pertama dibuat check email....(masih berharap lagi ni kunun).. tunggu punya tunggu email, tiada juga....emmm memang tiada harapan....apa boleh buat kan.....hu hu hu
Tapi...jeng jeng jeng.....jam 3.30 petang gitu dapat email dari Singapore ;-
.
sila klik gambar kalau nda nampak...hehe
.
bukan menang tapi photo saya tu kunun telah tersenarai ke peringkat akhir.......walaupun baru tersenarai pendek, bangga jugalah sebab baru pertama kali join photo contest ni....siap print email lagi tu mo tunjuk tempat hubby (credit to my hubby)....sekarang ni berdebar2 jugalah tunggu keputusan yang akan diumumkan minggu depan....kalau menang syukurlah kan tapi kalau nda, ok jugalah tersenarai pendek dikalangan peserta yang lain, international ok (dengan nada minta puji), dari Australia, Thailand, Singapore dan yang lain2.
.
Ooo lupa plak bagitahu budak2 cute (cute bah kan) yang ada dalam gambar tu si Shumi dan Shamzi, saya punya hero kecil. Doa2 kanlah saya yekk......

Komen seikhlas hati ... Thanks!

Post a Comment

Komen seikhlas hati ... Thanks!

Post a Comment (0)

Previous Post Next Post